reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Mikula

Juraj Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem, snažim sa a nejde mi to Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ruské zlato? Ani náhodou...

Juraj Mikula

Ruské zlato? Ani náhodou...

Počas cesty do dejiska Zimných olympijských hier sa slovenskí novinári dali v lietadle do reči s jedným ruským pánom sediacim nablízku, pochvaľujúcim si naše pivo. Volal sa Igor a bol to manžel Svetlany Išmuratovovej, olympijskej víťazky z Turína.

  • 17. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 582x
  • 12
Slovenská olympiáda

Juraj Mikula

Slovenská olympiáda

Rozprávku o Mrázikovi pozná u nás každý. Či ju poznajú aj v Kanade, to nevedno. Popravde, v dejisku v poradí už XXI. Zimných olympijských hier by sa zázračná palica dedka Mrázika určite hodila.

  • 16. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 670x
  • 6
Svet mladých ľudí a jeho nástrahy

Juraj Mikula

Svet mladých ľudí a jeho nástrahy

Krásny, slnečný deň. Sediac na drevenej lavičke uprostred parku neďaleko domu, vychutnávam si skorší príchod leta. Ostré lúče májového slnka zaliali celý park, ktorý tak razom svieti nádhernými zelenými farbami. Prázdniny budú fantastické, vravím si. Diskotéky, dievčatá, chaty, alkohol. Rodičia iste za pár dní zabudnú na zlé vysvedčenie, ktoré ma zrejme čaká. Známky nie sú všetko, veď aj dospelí to často hovoria. Dôležité je čo mám v hlave. Znamená to však, že pre mňa sú najdôležitejšie krásne baby a značkové veci? Tých mám v hlave predsa viac ako dosť. Na pár sekúnd zneistiem. Som predsa normálny, veď aj spolužiaci myslia na to isté, upokojujem sa s úsmevom na tvári.Z chvíľkového snívania ma prebudí krik malých detí, šantiacich sa spolu s mamičkami. Znervóznia ma ich pohľady. No a čo, poviem si v duchu. Aj ony boli mladé, aj ony určite sem-tam chodili poza školu. Zazvoní telefón. Je dvanásť hodín, pravdepodobne sa nám skončilo vyučovanie o niečo skôr. Mám pravdu. Je to Klaudia, spolužiačka. Za pár minút sa môžeme stretnúť v krčme na Poštovej..

  • 16. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 492x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu